امروزه برای بیشتر نیازهای روزانه راه حلهای جدیدتری وجود دارد، همچنین برای انتخاب و خرید کالا، دیگر کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام میکند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود در بستر وب نهایت استفاده را میبرند، مشتریان در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری دارند و دقیقتر و با قطعیت بیشتری محصول دلخواه شان را انتخاب می کنند. در زندگی امروزی بی شک خرید به روشهای جدیدتر، هوشمندانهتر و البته لذت بخشتری را میطلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده کنندگان سرویسهای اینترنتی و مشتریان فروشگاههای اینترنتی افزوده میشود.
هدف اصلی فروشگاه اینترنتی یاسمین نیز از همان ابتدا بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بوده است و موفقیت خود را صرفاً در گرو رضایت مشتریان خود می دانستند، زیرا آگاه بودند که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود و لذا سعی نمودند بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنند.
عرضه محصولات با کمترین قیمت و با کمترین حاشیه سود، عرضه محصولات مختلف با تنوع بالا در برندها، عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده با گارانتی های اصلی، ارسال سریع، راه اندازی یک وب سایت با امکانات فنی کامل و کاربرپسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان، روش های ارسال متعدد برای انتخاب توسط مشتریان، در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان به مرور زمان توسط این فروشگاه ارائه خواهد شد، نشان دهنده رویکرد جدیدی در بین فروشگاه های اینترنتی می باشد.
در حال حاضر این فروشگاه دارای تیم های تخصصی در حوزه های فروش، مارکتینگ، تأمین کالا، برنامه نویسی و ارسال بوده که در کلیه ساعات کاری خود پاسخگوی مشتریان محترم می باشند.
جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پاسخ به سؤالات و دریافت نظرات و پیشنهادات، انواع راه های ارتباطی از تلفن، ایمیل، فکس و پیامک در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه اصلی سایت یا صفحه تماس با ما قابل دسترسی است.